Cinta Sufi Di Pasaran Sekarang


Berita baik yang anda nantikan selama ini iaitu naskhah terbaru RAM, CINTA SUFI telah berada di pasaran sekarang....boleh didapati di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur di PWTC.

Share:

10 Ulasan

  1. pasaran kedai2 buku seluruh malaysia dh ada ke?

    BalasPadam
  2. Adakah ini sambungan Hijab Sang Pencinta? Maaf, ketinggalan..

    BalasPadam
  3. minggu lepas cari kat Kinokuniya, masih tiada novel nie..huhu

    novel nie ada watak laksamana sunan, taghut..watak2 utama dalam trilogi bagaikan puteri tiada..

    BalasPadam
  4. novel ni dh smpai kt jb ka?

    BalasPadam
  5. Salam SitiNur.Cinta Sufi memang sambungan Hijab Sang Pencinta. Baru je tadi saya abiskan novel yang selama-lama ini dinantikan. CINTA SUFI

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama7/4/10 12:34 PG

    sy pn masih tercari2 novel ini..dh beberapa kedai buku sy round, still unlucky..sudahnya novel lain plak yg tersambar..

    BalasPadam
  7. Salam,
    Mungkinkah Alaf21 tersalah jangka tentang permintaan Cinta Sufi? Atau ianya masih belum diagihkan ke kedai2 buku utama?

    Saya cadangkan agar satu pek siri dari Bagaikan Puteri sehingga Cinta Sufi dipasarkan dengan pembungkusan ala2 HADIAH ISTIMEWA (special packaging) untuk peminat2 baru (dan lama).. Ok tak?

    Perghhh.. makin jutawanlah uncle RAM kita! :)

    BalasPadam
  8. satu ipoh dah aku cari buku cinta sufi...tp xde,,,frust nonggeng betul...skali dgr rupanya cetakan ke 2 bln 5 baru kuar....adoiiiiii...nyesal x g pesta buku arituu...(T_T)

    BalasPadam
  9. salam.cinta sufi memang best.rugi tak baca.apakah kisah ini akan disambung lagi???????Laksamana sunan dibawa pergi oleh Laksaman Hang Tuah.tp tak tau kemana arah nya.
    aper kata jika trilogi bagaikan puteri ini difilemkan.dan M nasir memegang watak Laksamana sunan.mesti besh kan....
    any comment.

    BalasPadam
  10. A'ahh mana nak cari novel cintasufi ini? kat kelantan dah adake??? saya ada cari kat kuala krai tapi tak adapun...

    Sangat teruja kerana tajuknya cintasufi.. nama yahoo messenger yang telah saya guna sejak sekian lama.. tak tau tiba-tiba ada pula novelnya. Rasa tak sabar nak beli..

    BalasPadam

Sila tinggalkan komen anda di sini.

Blog Widget by LinkWithin